Prodeca, a través de l'antena Prodeca Africa occidental, organitza l'actuació eBusiness with Nigeria SUPERMARKET, que té com a objectiu presentar l'oferta d'empreses catalanes a compradors de Nigèria.
EKULO GROUP és una cadena de supermercats de Lagos, amb implantació a diverses ciutats del país des de fa trenta anys. Compta amb més de 200 treballadors.
www.ekulogroup.com
CATEGORIES D'INTERÈS
Les empreses catalanes elaboradores de productes de les categories d'interès poden inscriure's en aquesta actuació abans del 25 de novembre de 2021.
Les empreses inscrites rebran un formulari de perfil d'empresa que hauran d'enviar a Prodeca juntament amb el seu catàleg de productes i característiques. La data màxima per a rebre el formulari de perfil i el catàleg de productes és el 26 de novembre. Si una empresa no envia la documentació en el termini establert, s'entendrà que causa baixa de l'actuació.
Tota la documentació rebuda es presentarà als compradors perquè facin una selecció de les empreses amb què volen mantenir una reunió de treball. Les reunions es faran online. Prodeca comunicarà a les empreses seleccionades la data de la reunió, i establirà el canal per a mantenir-la a mesura que les empreses compradores en confirmin disponibilitat.
No s'estableix preu per a aquesta actuació.
No es contempla transport de mostres per a aquesta actuació. En cas que lels compradors filipins requereixin de l'empresa mostres de producte durant la reunió, l'empresa n'assumirà els costos i la coordinació
Prodeca, a través de Prodeca - Àfrica occidental, farà un seguiment de resultats després de la reunió mantinguda amb cada empresa.
L'empresa catalana es compromet a comunicar a Prodeca el resultat de l'actuació.
Per a més informació i aclariments, podeu posar-vos en contacte amb:
Susanna Barquín
Tel. +34 607 07 31 16
sbarquin@gencat.cat
Cristina Ciurana
cciurana@gencat.cat
Les seves dades de contacte podrán ser comunicades a les entitats organitzadores de les fires i esdeveniments amb la finalitat de gestionar aquest Servei