El Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, a través de
PRODECA, us convida a participar al cicle formatiu exclusivament
per a les empreses del sector oli, en màrqueting i comercialització digital.
Aquest cicle formatiu s'emmarca dins de les actuacions del Pla de l'oli
2021-2023
En aquesta formació analitzarem la realitat actual del sector de l'oli, el
comportament de compra dels clients, coneixerem les seves preferències i
cercarem nous canals de comercialització.
Es tracta d'una acció formativa
especialment pensada per a empreses del sector de l'oli que vulguin créixer
empresarialment i adaptar-se a la realitat del mercat digital.
Les empreses que vulguin aconseguir la rellevància i posicionament, han de
conèixer les regles del joc del mercat actual i apostar mes que mai per la
innovació, si vol seguir sent competitiva.
Tots tenim clar que estem vivint en una era digital, la nostra forma de comunicar, de relacionar-nos, de buscar informació i de consumir-la, ha canviat i internet s'ha posicionat com l'oracle digital on tots anem a buscar respostes.
El mercat actual està saturat, l'oferta és
superior a la demanda, i els consumidors, cada dia més exigents, han canviat
els seus hàbits de compra.
La xarxa ens ha obert múltiples canals per
relacionar-nos amb els consumidors i connectar amb les seves necessitats.
Estem vivint una transformació en la
relació amb el consumidor, i per aquest motiu les empreses han de cercar noves
estratègies per a connectar amb aquest possibles clients.
Així doncs, tota empresa que vulgui
aconseguir rellevància i posicionament ha de conèixer les regles del joc del
mercat actual i apostar més que mai per la innovació, si vol seguir sent
competitiva.
En aquesta formació analitzarem la
realitat actual del sector de l'oli, el comportament de compra dels clients,
coneixerem les seves preferències i cercarem nous canals de comercialització.
En aquest àmbit us proposem una acció formativa especialment pensada per a empreses del sector de l'oli que vulguin créixer empresarialment i adaptar-se a la realitat del mercat digital.
Formació eminentment pràctica mitjançant mètodes Learning by doing.
Cada seminari inclou una part d'exposició i coneixement, i un taller de
treball: una formació dinàmica que combina l'exposició de continguts amb la
seva implementació pràctica.
La temàtica està adaptada a la realitat de les empreses del sector de l'oli, i està concebuda específicament per a permetre l'aplicació dels coneixements a la realitat de cada empresa.
Propietaris
de trulls, responsables de màrqueting i comunicació, caps de vendes,
comercials, emprenedors del sector de l'oli, tècnics de les diferents
administracions públiques vinculades al sector oleic, etc
El curs està estructurat
en quatre webinars de quatre hores i s'impartirà en format
videoconferència per la plataforma Microsoft Teams (us enviarem els
enllaços uns dies abans)
Dates
Dimecres 12 de maig
Dimecres 19 de maig
Dimecres 26 de maig
Dimecres 2 de juny
Horari
Horari de 10:00h a 14:00h
Les
empreses interessades a participar en aquesta jornada formativa es poden
inscriure gratuïtament a través del formulari d'inscripció.
Data límit inscripció: 7 de maig de 2021
El seminari estarà impartit per Carles Mera, @Carlesmera
http://www.linkedin.com/in/carlesmera
Tècnic en Màrqueting i comunicació. Formador i
conferenciant especialista en e-commerce, e-business i e-consultoria especialitzat
en el sector turístic i agroalimentari.
Per a qualsevol
aclariment o ampliació d'informació, podeu contactar amb:
Rosalba Arrufat
Mòbil 675 78 32 96
Anna Pozdniakova
Mòbil 695 56 09 75
Les seves dades de contacte podrán ser comunicades a les entitats organitzadores de les fires i esdeveniments amb la finalitat de gestionar aquest Servei