FRUIT BUSINESS FORUM 2020
Barcelona, 25-26 de març de 2020
Fruit Business Fòrum és un esdeveniment de negocis que reuneix productors i exportadors de fruita de Catalunya amb importadors i distribuïdors de mercats tercers, amb l'objectiu de generar una plataforma on els interessos de totes les parts puguin confluir per a generar fluxos de negoci.
COMITÈ ORGANITZADOR
El Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació a través de Prodeca, la Direcció General d'Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries i la Direcció General d'Agricultura i Ramaderia, conjuntament amb les organitzacions i associacions empresarials Actel, Afrucat, DOP Pera de Lleida, FCAC, Fruits de Ponent, IGP Poma de Girona, IGP Clementines de les Terres de l'Ebre i l'IRTA formen el Comitè Organitzador d'aquest esdeveniment, que té com a objectiu consolidar una plataforma estable de negoci internacional per al sector fructícola de Catalunya.
PAÏSOS CONVIDATS
AMÈRICA DEL NORD
Canadà
Mèxic
AMÈRICA DEL SUD
Argentina
Colòmbia
ÀSIA
Singapur
Índia
Taiwan
PROGRAMA PREVIST (Provisional)
Dimecres, 25 de març
9:30h Acreditacions
10:15h Inauguració oficial
10:30h Pausa cafè
11:00h Trobades B2B entre importadors - distribuïdors i productors - exportadors de fruita
14:00h Dinar networking
15:00h Trobades B2B entre importadors - distribuïdors i productors - exportadors de fruita
19:00 Fi de la primera sessió
Dijous, 26 de març
10:00h Trobades B2B entre importadors - distribuïdors i productors - exportadors de fruita
11:30h Pausa cafè
12:00h Trobades B2B entre importadors - distribuïdors i productors - exportadors de fruita
14:00h Dinar networking
15:00h Trobades B2B entre importadors - distribuïdors i productors - exportadors de fruita
19:00h Fi de la sessió
Possibles visites a centrals i camps fructícoles per part dels importadors interessats arran de les trobades B2B, a càrrec dels productors.
CONDICIONS DE PARTICIPACIÓ
Es poden inscriure en aquest esdeveniment les empreses productores i cooperatives exportadores de fruita radicades a Catalunya. No s'admetran empreses exclusivament comercialitzadores, llevat que acreditin que representen interessos de productors de fruita radicats a Catalunya.
Les empreses interessades hauran d'omplir el full d'inscripció i abonar els drets d'inscripció corresponents abans del dia 16 de desembre de 2019.
Un cop realitzada la inscripció, rebreu i haureu d'omplir una fitxa amb tota la informació requerida en relació al producte i descripció de l'empresa.
Cada inscripció correspon a una única empresa. No s'admeten inscripcions compartides. En el cas que dues o més empreses manifestin l'interès a presentar una oferta conjunta als importadors convidats, hauran de comunicar-ho a l'organització perquè es pugui atendre la petició degudament; no obstant, hauran d'omplir, en qualsevol cas, inscripcions individuals i abonar les quotes corresponents a cada una d'elles de manera individual.
La inscripció inclou:
- Espai per a trobades B2B senyalitzat amb el logotip de l'empresa, amb 1 taula i 4 cadires
- Agenda de trobades amb els importadors convidats
- Cafè i dinar networking (dies 25 i 26 de març)
ORGANITZACIÓ DE LES TROBADES B2B
Les empreses catalanes participants disposaran d'una agenda de trobades individuals amb els importadors i distribuïdors interessats en el seu producte.
Les reunions se celebraran en espais habilitats i tindran una durada de 20 minuts.
L'idioma amb el que es desenvoluparan les trobades serà, principalment, l'anglès. L'organització no es farà càrrec de la contractació de serveis de traducció/interpretació i, en cas necessari, anirà a càrrec de l'empresa participant.
Cada empresa participant disposarà de:
1. Espai per a reunió
2. Agenda de reunions
3. Informació dels mercats convidats
4. Fitxa de perfil dels importadors
COST DE PARTICIPACIÓ
El cost de participació a Fruit Business Forum 2020
1.750 € + 21% IVA = 2.117,50€
S'abonaran íntegrament en el moment de la inscripció.
No s'admetran reserves sense el corresponent pagament.
Una vegada admesa, si l'empresa renuncia a la seva participació perdrà el 100% del que hagi abonat. L'organització es reserva el dret de valorar les raons presentades per l'empresa per anul·lar-ne la participació i retornar un percentatge de l'import abonat.
Prodeca no serà responsable dels possibles d'anys i perjudicis que l'esmentada anul·lació pogués ocasionar a l'empresa.
L'organització es reserva el dret a realitzar una selecció d'empreses segons criteris d'adequació d'oferta.
MÉS INFORMACIÓ
Per a la inscripció o bé qualsevol aclariment respecte de la participació en aquest esdeveniment, us podeu adreçar a :
Rosalba Arrufat
93 552 48 20 Mòbil 675 78 32 96
rarrufat@gencat.cat
Anna Pozdniakova
93 552 48 20
Les seves dades de contacte podrán ser comunicades a les entitats organitzadores de les fires i esdeveniments amb la finalitat de gestionar aquest Servei